FAQ

Jak złożyć zamówienie?

W celu dokonania zakupu poprzez Sklep Internetowy należy wejść na stronę internetową Sklepu, a następnie dokonać wyboru Towaru i złożyć Zamówienie podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty. Szczegółowe informacje jak poprawnie przejść przez proces zakupowy znajdziesz w (Regulaminie Sklepu).

Ile potrwa realizacja zamówienia?

Termin dostępności produktu podany jest na stronie każdego produktu, jeżeli  produkt dostępny jest na magazynie – wysyłka nastąpi w ciągu 24h (dotyczy dni roboczych) od momentu zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia zamówienia z płatnością za pobraniem, w pozostałych przypadkach podany jest czas w ilościach dni, liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia zamówienia z płatnością za pobraniem.

Jestem fryzjerem jak mam uzyskać rabat na zamawiane produkty?

Zaloguj się w strefie dla profesjonalistów, a następnie wybierz produkty do koszyka, aby uzyskać rabat przeznaczony dla Ciebie.

Jaka jest minimalna kwota za którą muszę zamówić, aby nie płacić za przesyłkę?

Nie chcesz płacić za przesyłkę, nic prostszego – dokonaj zakupów powyżej 430 zł brutto, a otrzymasz swoje zamówienie bez opłat za przesyłkę.

Jestem hurtownią, jak mam uzyskać rabat na zamawiane produkty?

Jeśli jesteś nową hurtownią, zapraszamy Cię do rejestracji w strefie dla Profesjonalisty lub do kontaktu z naszym biurem obsługi tel. 22 598 71 90. Jeśli jesteś hurtownią z którą współpracujemy, zapraszamy do  kontaktu z jednym z naszych Przedstawicieli,  opiekunem dedykowanym do terenu, na którym znajduje się Twoja firma http://adrionpolska.pl/kontakt/

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Oczywiście! Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14  dni od dnia, dokonania zakupu. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w (Regulaminie Sklepu § 7, § 8 i § 9)

Jak dokonać zwrotu towaru?

Zwrot jest możliwy, jeśli towar jest zwracany w stanie nienaruszonym.

Zwracany towar prosimy odesłać razem z wypełnionym (formularzem zwrotu ) oraz dowodem zakupu: paragonem, potwierdzeniem sprzedaży lub fakturą VAT (przy czym formularz zwrotu i dowód zakupu nie są dokumentami koniecznymi do odstąpienia od umowy i mają one charakter jedynie pomocniczy). Jeśli do zamówienia dołączona była faktura VAT, należy odesłać podpisaną korektę faktury, na adres: Adrion Trade Polska Sp. z o.o. ul. Marywilska 34, 03-228 Warszawa.

W jakim czasie jest rozpatrywany zwrot?

Zwroty rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu przez firmę kurierską, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa.

Pamiętaj:

Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi. Nie mamy technicznej możliwości odbioru przesyłek wysłanych „Za Pobraniem”. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej. Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane. Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

Kiedy otrzymam zwrot płatności?

Zwrot pieniędzy otrzymasz, gdy tylko przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu i zostanie przez nas sprawdzona. Z reguły nie trwa to dłużej niż 14 dni.